2.11.

2. listopadu 2014 v 13:02

Od úterka do čtvrtka jsem byla s přítelem v lázních na Moravě v městečku Hustopeče.

Když jsme dorazili, měli jsme strašnej hlad a tak jsme vyrazili na oběd do restaurace. Šli jsme městem, který bylo moc hezký...takový malebný. Připadali jsme si, jako kdybychom se ocitli na místě, odkud lidé uprchli. Narazili jsme tak na tři lidi. Všude byly vinný obchůdky, sklípky...ale restaurace žádná...:D Užuž jsme to chtěli vzdát, ale naštěstí jsem přítele překecala, že půjdem ještě dál. Byl přesvědčený, že tam dál určitě nic nebude, když to vede pryč z náměstí. A ejhle! Mexická restaurace! Pochutnala jsem si na výborný omáčce s masem a hranolkama. Přítel měl pálivý jídlo, který mělo bejt původně moje, ale pak jsme si ho vyměnili. :D

Po obědě jsme se ubytovali v hotelu, kterej jsme měli přes Slevomat. Stálo to na osobu 2000 Kč. V balíčku bylo: 15 minutová masáž šíje, 3 hodiny v saunách + vířivce, polopenze, 1 welcome drink.

Hotel nás nejprve svojí vizuální stánkou příliš nenadchl. Samozřejmě jsme dostali ten nejmenší pokoj s opravdu sociálním zařízením (=wc)...:D Ale jako v pohodě...kdybysme chtěli něco víc extra, stálo by to víc. Samozřejmě byly na hotelu i lepší pokoje. Nám tohle stačilo, jen jsem trošku očekávala od čtyřhvězdičkovýho hotelu větší luxus. :D Jídelna působila trošku kýčovitě a design v komunistickém stylu. :D Měli jsme z toho srandu. Ovšem! Když nám donesli jídlo, byli jsme velmi překvapení! Večeře se skládala z polévky, výběru ze tří hlavních jídel a zákusku. Jako hlavní jídlo jsem si dala lososa s noky a špenátem! To byla taková dobrota!! Mňam! A zákusek - maličkej, ale taky výbornej!
Na snídani formou švédských stolů jsem si taky pochutnala. A druhá večeře, na který jsem si dala kuřecí maso v takový roládě s knedlíkem, byla taky delikatesa!

První den jsme byli necelý dvě hoďky v saunách a ve vířivce, pak jsme si dali tu masáž šíje. Druhý den hoďku ve vířivce a saunách.

Ve vinnym sklípku, na který jsem se těšila nejvíc, jsme nebyli, protože jsme byli jen dva. Nevěděla jsem, že se tam musí objednat parta víc lidí. Vždycky jsem si představovala, že to funguje jako v hospodě. :D
Ve vinných lázní, který se v hotelu využívaj především, jsme nebyli, protože to nebyla součást balíčku a připlácet jsme nechtěli.

I tak se mi pobyt moc líbil. Byl to pro mě další zážitek a s přítelem jsme si užili hezký chvíle. Bylo to fajn. :)
Pár fotek mám bohužel na přítelovo mobilu...možná je příště přidám, ale radši neslibuju...místo toho fotky z domova.

novej polštářek...dneska si uklízim pokoj a už se nemůžu dočkat, až ho zaranžuju na postel :D

od maminky..věděla jsem, že to dlouho nevydržim nesníst, tak jsem si ten výbornej perníček vyfotila..:D

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Love Lee Love Lee | Web | 2. listopadu 2014 v 17:12 | Reagovat

Ty fotky jsou nádherný! :) Tak jsem ráda, že jste sis ty prázdniny takhle zpestřila :) Ten polštář je boží... mám jeden přesnš v tadytom tvaru, ale je černobílý a design spíš geometrický :)

2 Lů | Web | 4. listopadu 2014 v 23:56 | Reagovat

Kdo hledá, najde. :D Ještě, že ste to nevzdali a najedli se dobře. :)
Od 4hvězdičkovýho hotelu bych taky čekala luxus, no... ale tak alespoň, že to jídlo tam bylo tak vynikající. Ta snídaně formou švédských stolů, to bych se přecpávala, už to vidím. :D :D
Ta vířivka, masáž a sauna zní mooc dobře. Určitě to bylo parádní. :)
Tak to jsem taky netušila, že to ve vinným sklípku funguje takhle, měla jsem stejnou představu jako ty. :D
I když já bych tam nikdy nešla, protože víno nepiju, ale je to taková zajímavost. :)

3 Laleh Maro Laleh Maro | E-mail | Web | 6. listopadu 2014 v 18:23 | Reagovat

Ach, až mi vyhladlo, ako som to tak čítala...článok plný jedla. A dala by som si všetko! Aj vírivku...aj sauny. Aj...všetko. :D Inak tiež som vždy úplne namotivovaná, keď si niečo nové zaobstarám, že si hneď pekne upracem a spravím tomu miesto. Čestné miesto. :D Inak...jasné, desivé mačky nemôžu chýbať. :D

4 Amelie Amelie | Web | 18. listopadu 2014 v 21:11 | Reagovat

Hustopeče, hotel..tam jsem nikdy nebyla..to bych si nechala líbit:-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.